APIE #KAVOSMEDITACIJĄ


Tai „Čiulbančių deimantų“ praktika – dar kitaip vadinama #kavosmeditacija. Tai įrankis – čia ir dabar „perkrauti“ save, įvesti į Flow būseną, bet išlikti energingam ir produktyviam.

Tai buvimas super srauto būsenoj, tai aukštos kokybės ir intensyvumo būsena, kur žmogus jaučiasi ir veikia geriausiai. Yra įrodyta, kad tai vienintelė būsena, kurios metu smegenyse išsiskiria bent 5 neuromediatoriai, pvz kaip dopaminas (laimės ir malonumo hormonas, atsakingas už motyvaciją veikti bei pasitenkinti) ar serotoninas (svarbus gerai nuotaikai ir energijai).

Todėl nenuostabu, kad būnant šioje super srauto būsenoje žmogus jaučia vidinį džiaugsmą, turi daugiau jėgų ir noro veikti, yra kur kas laimingesnis, o kartu ir skatinamas jo kūrybiškumas bei produktyvumas.

Šios praktikos metu veikia net 7 mūsų pojūčiai. Tai visiems puikai žinomi 5: klausa, rega, uoslė, skonis ir lytėjimas, o nuolat praktikuojant atveriame dar du: intuiciją bei visą apimantį žinojimą.

Tad per maksimaliai trumpą laiką praktikos metu įdarbiname visus fiziniame, emociniame ir dvasiniame kūnuose esančius energetinius centrus. Todėl po praktikos jaučiamės žvalūs, energingi, lyg po ilgo ir ramaus nakties miego.

Paprastai šią praktiką renkamasi dėl daugelio dalykų:

  • jos pasaulietiškumo, nebūtina būti tikinčiuoju;,
  • ji yra lengvai prieinama, ją išmokti praktikuoti galima labai greitai;
  • ji trunka neilgai, tam nereikia didelio pasiruošimo;
  • jos naudą pripažįsta ir moksliniai ir medicininiai tyrimai.

Čiulbančių deimantų (#kavosmeditacija) praktika padeda pasipriešinti didžiausiems psichikos teršalams: materializmui, vartotojiškumui, skaitmeniniam išsiblaškymui.

Tai savotiška psichikos mankšta, kurios pagalba besimankštinant atsiveria dar du pojūčiai – intuicija ir visa apimantis žinojimas. Ko pasekoje – jaučiame nenutrūkstamą FLOW būseną.

Ji sugrąžina mus prie ESMĖS.

Tai psichologinio poveikio priemonė:

  • kuri suteikia daugiausia naudos,
  • kuri praktiškiausia kasdienai,
  • kurią galima atlikti bet kur ir bet kada,
  • kur greituoju būdu galima pasiekti Flow būseną,
  • tiek restartuotis, tiek pasikrauti energijos, tiek išsivalyti, jei esi stresinėje situacijoje.
  • Ji padeda ištikus emociniams sukrėtimams, jie netgi tampa ne tokie stiprūs arba ne taip ilgai trunka.
  • Jos dėka galima drąsiau ir ramiau sutikti sunkumus ir nesekmes.
  • Išsiugdome gebėjimą labiau mėgautis maloniomis akimirkomis.

Praktikuojant #kavosmeditaciją / Čiulbančių deimantų praktiką pastebima ypatinga ir įvairiapusiška nauda sveikatai: teigiamas biologinis poveikis, stiprina imunitetą, slopina uždegimus, kai kuriuose tyrimuose rašoma, kad skatina ląstelių regeneraciją.

Praktikuojant išsiugdome pastovų dėmesingumą. Jis reikalingas norint turėti minčių ir veiksmų tęstinumą, lavinantį koncentraciją. Praktika turi didžiulę įtaką savikontrolei bei savikoncentracijai.

Čiulbančių deimantų praktikos dėka jūs galite atrasti savo poreikius, be jokių išorinių faktorių, o tik sužadinant savo vidinę šviesą, savo vidų.

Čiulbantys deimantai – tai kartu ir būdas dar labiau save pažinti. Ją praktikuojant išmokstame atidžiau į save pažvelgti ir suprasti, kaip veikia mūsų sąmonė.

Gebame aiškiau matyti kaip atsiranda ir keičiasi mintys, emocijos, kokią jos įtaką daro mums, mūsų elgesiui – tai labai svarbu, nes daugelį kančių sukeliame sau patys nuolat sukdamiesi tarp minčių.

„Čiulbantys deimantai“ padeda mums pamatyti kaip protas atsiriboja nuo tikrovės ir persikelia į svarstymų realybę ir padeda grįžti į realybę. Be svarstymų.

Praktikuojant pradeda mažėti negatyvių emocijų, daugėja teigiamų, ypatingai pasitarnauja tiems, kas siekia produktyvumo, nori geresnės savijautos.

Jei sąmoningai gyvename – sąmoningai patiriame laimę, bet taip pat ir išgyvename nelaimę – mes natūraliai atkuriame pusiausvyrą. Tai pirmoji būtinoji sąlyga, kad pajaustume Flow būseną.

Taigi šios praktikos dėka kas kartą ją atstatome.

Mūsų smegenys privilegijuoja veiksmą, o ne mastymą. Net ir maloniomis akimirkomis užuot besimėgaujant peršokam prie kitos akimirkos. Dažnai pamirštame pasimėgauti, padėkoti, išbūti toje akimirkoje.

Mūsų smegenys turi polinkį suteikti išskirtinumą negatyvui – spręsti problemas, o ne mėgautis teigiamais momentais.

Čiulbantys deimantai praktika naudinga ir tuo, kad ugdo gebėjimą klausyti, ugdo atidumą ir moko iš tiesų išgirsti, ką kalba kitas, ne teisti, nevertini, neruošti mintyse atsakymo iš anksto, o klausyti.

Naujienlaiškis
Prenumeruokite ir gaukite aktualią informaciją pirmi!